Известие

Collapse
No announcement yet.

147 клапан меко гаснене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 147 клапан меко гаснене

    Здравейте, имам проблем с клапана за меко гаснене. Натискам го и колата не гасне - само променя оборотите и до там. Разглобих, почистих, сложих и оп изгасна както трябва 1-2пъти, след което пак същата история. На какво може да се дължи това пак ли да се е омазало всичко вътре за толкова кратко време?

  • #2
    Първоначално публикувано от GaTio Покажи съобщение
    Здравейте, имам проблем с клапана за меко гаснене. Натискам го и колата не гасне - само променя оборотите и до там. Разглобих, почистих, сложих и оп изгасна както трябва 1-2пъти, след което пак същата история. На какво може да се дължи това пак ли да се е омазало всичко вътре за толкова кратко време?
    Махаш маркуча и гледаш. Може да е лоша връзка. А кой мотор точно?

    Comment


    • #3
      1.9 16v. Лоша връзка къде? Нещо маркучите да не съм сложил както трябва ли?

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от GaTio Покажи съобщение
        1.9 16v. Лоша връзка къде? Нещо маркучите да не съм сложил както трябва ли?
        Друже, махни големия шланг, дето влиза в колекторните тръби и погледни клапата на какво дередже е. Виж отвън палецът лесно ли се мести и клапата хубаво ли се отваря и затваря. Провери си вакумът да не е с напукан маркуч и куплунга на електроклапана

        ---------- Post added at 11:14 ---------- Previous post was at 11:14 ----------

        От къде си

        Comment


        • #5
          от Русе съм. Последно като гледах вакуума работеше, дърпаше си клапана т.е. затваряше. Под големия шланг имаш предвид маркуча дето отива към клапана? Палеца си се мести леко, но нали си има и пружина не знам какво значи да е леко. Събота явно пак ще се разглабя да погледна. Да не дърпа въздух някъде след това... макар, че няма откъде мисля, то после си е вмукателния колектор

          Comment


          • #6
            махнах пак маркучите и бяха в масло явно турбината не е много ок
            http://i63.tinypic.com/33v1e8z.jpg
            http://i64.tinypic.com/99ku1d.jpg
            http://i67.tinypic.com/21mdeo7.jpg

            Comment


            • #7
              Това не е задължително да значи,че турбината е тръгнала. Картерната вентилация се включва също във въздуховода и омаслява.
              Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
              Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
              Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

              Comment


              • #8
                То да има малко масло си е нещо нормално ! Не случайно маркучите са и масло устойчиви
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Пост №4 без часта за маркуча. Клапата ти е добре откъм омасляване

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря Ви. Да казаха ми, че може да е от картерната вентилация, но за всеки случай ще отида да я погледнат за луфтове. Ще видя да разглобя всички и да изчистя. А между временно ми се прецака задната чистачка и маркуча се вади не знам как е измислено, но щом се завърти и маркуча се вади...

                    Comment

                    Working...
                    X